top of page
Abstract Waves
  • איזה הסכמי שירות קיימים באולנט מערכות ?
    באולנט אנחנו יודעים לתפור את הפתרון לדרישות ותקציב הלקוח, לכן אין תשובה אחת לשאלה, אבל, כל הסכם שירות כולל בתוכו כמות שעות חודשית של שירותי תמיכה, זמני תגובה SLA של מוקד השירות ומנהל הרשת ועלויות בהתאם לכמות השעות הנדרשת. ממליץ מאד לתאם פגישה ללא התחייבות או עלות
  • האם בחתימה על הסכם שירות חודשי, אני מחוייב לתקופה או לתשלום מראש ?
    לא 🤗 התשלום עבור שירותי מחשוב הינו חודשי ולכן בכל שלב ניתן לבקש להפסיק את השירות והתשלום, הפסקת השירות מחייבת התראה חודש מראש והתשלום עבורו, את ההודעה החתומה ניתן לשלוח סרוק למייל. כמובן אנחנו מחוייבים להעביר את כל המידע הקיים אצלנו במערכות לצד ג'.
  • איזה שירותים אתם מספקים באולנט ?
    אולנט הינה חברת מחשוב הפועלת מעל 25 שנה עם שתי חטיבות נפרדות אולנט מחשוב מספקת שירותי מחשוב, תמיכה, מכירת מחשבים וציוד היקפי, אבטחת מידע, פתרונות ענן, תוכנות ורישוי, שרתים, מערכות אחסון וציוד תקשורת ואינטרנט. אולנט פרוייקטים מספקת שירותי מתח נמוך כמו מצלמות אבטחה, רשתות אלחוטיות, פריסת תשתית RJ45 וסיבים אופטים, חדרי שרתים וכמובן ניהול פרוייקטים מורכבים בתחום התשתיות והתקשורת. כדאי לתאם פגישה ללא עלות או התחייבות
  • האם אתם מחפשים עובדים חדשים ?
    כמובן 😊 אנחנו מתרחבים כל הזמן והדרישה לגיוס עובדים חדשים הינה על בסיס קבוע. אם את/ה מעוניין להצטרף אלינו ויש לך את היכולת למידה והידע הנדרש להצטרף לצוות המובחר של אולנט. תשלח/י קורות חיים לכתובת jobs@allnet.co.il ואם תתאים/י , נחזור אליך בהקדם. בהצלחה 😍
  • איזה סוגי לקוחות יש אצלכם באולנט ?
    יש לנו מעל 360 לקוחות פעילים מכל התחומים, משרדי עורכי דין ורואי חשבון, הייטק, מפעלי יצור ומרלוג"ים, יבואנים, בתי מלון וקניונים, רשתות קניות גדולות, רשת מסעדות, משרד הביטחון, חברות תוכנה, עמותות ועיריות. אנחנו חושבים שלא נכון לפרסם שמות חברות ותמונות לוגו של הלקוחות שלנו ולכן, אם אתם צריכים המלצה מכמה לקוחות ותיקים שלנו, נקבל קודם את אישורם ונשלח לכם איש קשר לשיחת טלפון.
  • האם אתם מספקים שירתי אופיס 365 של חברת מיקרוסופט ?
    כמובן 🙂 אולנט שותפה עסקית של מיקרוסופט עם הסמכות בתחום הענן ואופיס 365 כולל הכשרות קבועות לצוות העובדים, אופיס 365 קיים כמעט ב-90% מלקוחותינו ועשינו מעל 500 פרוייקטים בתחום וצברנו ניסיון רב מאד. חשוב לדעת שאופיס 365 דורש מומחיות גבוה בעיקר בתחום אבטחת מידע, גיבויים ובמתן תמיכה. לכן, למרות שאופיס 365 הינו פתרון ענן, התחזוקה והשירות חייבים להיות בידיים של מקצוענים. למידע נוסף, תתקשר אלינו ונייעץ.
  • איפה ממוקמת חוות השרתים של אולנט והאם אתם מספקים שירותי אחסון לשרתים גם בחוות שרתים הממוקמת בחו"ל ?
    אולנט מספקת שירותי אירוח וענן למספר רב של לקוחות, קטנים וגדולים. ארונות האחסון נמצאים בראש העין, נתניה ויש לנו סביבת שרידות DR בחיפה, בנוסף, חלק מהלקוחות דרשו אחסון שרתים מחוץ לגבולות ישראל ולכן הקמנו עבורם סביבה מאובטחת בחוות השרתים של מיקרוסופט בהולנד. באולנט יודעים לספק את מגוון הפתרונות ענן הקיימים בשוק ובחיבור מהיר ומאובטח.
  • איזה סוגי שרתים וירטואלים אתם מספקים ללקוחות
    שאלה מורכבת, מומלץ לתאם פגישה או שיחת טלפון בנושא. בגדול, אנחנו מספקים את מגוון הפתרונות המתקדמים הקיימים בתחום. פתרונות של חברת VMWARE, מיקרוסופט HYPER-V ופתרונות של AZURE ויש עוד הרבה.... תתקשרו.
  • האם אתם מוכרים גם תחנות עבודה ומחשבים ניידים ?
    כמובן 😊 אנו באולנט משווקים מותגים של מירב היצרנים המובלים בעולם כמו חברת DELL / HP / LENOVO בכדי לקבל הצעת מחיר למחשב או להתייעץ על סוג המחשב מומלץ, תתקשרו למחלקת המכירות של אולנט ומבטיחים לשלוח הצעת מחיר אטרקטיבית. 03-6123949 (מחלקת מכירות) בהצלחה
  • האם אתם מוכרים פתרונות אחסון מתקדמים ?
    התשובה חיובית! עולם האחסון מורכב מאד ודורש שיחה עם מומחה, אחסון יכול להיות ברשת המקומית או ברשת הענן, יש מערכות לאחסון מסמכים משותפים בלבד או לגיבוי ויש מערכות מתקדמות לאחסון סביבות וירטואליות, באולנט ביצענו מספר רב של פרוייקטים המחייבים מערכות אחסון והתאמנו תמיד את הפתרון ללקוח לפי דרישה ותקציב. תתקשרו ונייעץ.
  • האם אתם מוכרים ציוד היקפי למחשבים כמו מסכים, מקלדת ועכבר ?
    כן, אנחנו מוכרים את כל הציוד ההיקפי שנדרש עבור המחשוב בעסק שלך. מסכים, מקלדות ועכברים, מדפסות, חדרי ישיבות, מצלמות, מחשבים, מוצרי אחסון USB, תוכנות אופיס ומערכות הפעלה ועוד מאות מוצרים איכותיים. תתקשרו למחלקת המכירות 03-6123949 ויעזרו לכם.
  • איזה פתרונות קיימים באולנט לעסק חדש בהקמה ?
    הכל מתחיל בתכנון מקצועי וניסיון, ראשית מתאמים פגישה במתחם החדש עם הצוות המקצועי של אולנט. בהמשך שולחים הצעות מחיר לפי הדרישות, התכנון והתקציב, לאחר אישור הצעות מחיר, נבצע את הפרוייקט לפי כל השלבים שהוגדרו ואושרו עד לסיום והשלמת הפרוייקט. כל התהליך יהיה בשקיפות מלאה ובעדכון שוטף של כל אנשי הקשר. בגלל המגוון פתרונות רחב שלא קיים אצל המתחרים שלנו, רוב הלקוחות מעדיפים לעבוד עם אולנט בכל פרוייקט מעבר משרדים או הקמת משרד חדש, חטיבת אולנט פרוייקטים מבצעת במקצועיות תכנון ופריסת תשתיות תקשורת, חיבור נקודות רשת, סיבים אופטים, הקמת חדרי שרתים וארונות תקשורת, מצלמות אבטחה, אזעקות ובקרות כניסה, וחטיבת אולנט מחשוב, מבצעת את פרוייקט מכירה וחיבור של המחשבים, שרתים, תשתיות ואינטרנט. כולל דגש על אבטחת מידע ברמה אופטימלית. לפרטים נוספים תתקשרו.
  • מהן שעות הפעילות של מוקד השירות באולנט?
    שעות פעילות מוקד אולנט בימי א'עד ה' משעה 08:30 עד 17:30. בסופי שבוע וחגים, אנחנו מפעילים כמובן שירות מוקד חיצוני ותורן שלנו שזמין למענה בתקלות דחופות ו/או משביתות עסק. לפרטים נוספים לחץ כאן
  • האם אתם מנטרים תקלות בשרתים וברשת לפני שהן מתרחשות
    כמובן 😊 עם הותק המצטבר והניסיון הרב שלנו, למדנו וחקרנו ומצאנו את הכלים המובילים והיעילים בשוק לניטור מערכות תקשורת, שרתים, אחסון ואינטרנט. כל תקלת שאמורה להשבית את המערכת שלך, אנחנו מקבלים התראה לפני ומטפלים בהתאם, גם מחוץ לשעות פעילות המוקד שלנו, בסופי שבוע וחגים וכמובן, בסוף האירוע, מעדכנים אותך בממצאים.
  • איך פותחים קריאת שירות במוקד השירות של אולנט ?
    יש מספר דרכים נוחים לפניה למוקד השירות בטלפון 03-6123949 (שלוחה 2) ללקוחות בשירות, מומלץ לפתוח קריאה דרך אפליקציה וואטסאפ במספר 054-770-1574 או לסרוק את הקוד QR המצורף ולרשום הודעת וואטסאפ למוקד השירות שלנו. לפרטים נוספים לחץ כאן
bottom of page